Solstadens sportcenter

Karlstads idrottsarenor förr och nu

Anders Borgström (tidigare fritidschef, förbundskapten friidrott och rektor för friidrottsgymnasiet) kommer till Karlstadsrummet 10 och 24 april och håller föredraget "Från Malmtorget till Solstadenssportcenter - lite m Karlstads idrottsarenor förr och nu."

Temautställningen Karlstads två arenaområden pågår till och med 31 maj i Karlstadsrummet. En utställning för dig som vill veta mer om våra två arenaområden Solstadens sportcenter och Tingvalla sportcenter.

Anders Borgström berättar om: Från Malmtorget till Solstadens sportcenter - lite om Karlstads idrottsarenor förr och nu.

Tid: 10 och 24 april klockan 14.00-15.00

Plats: Karlstadsrummet, Bibliotekshuset, Västra Torggatan 26.

Kostnadsfritt.

Sidan publicerad: 2024-04-09